Sunday, July 24

Sebab, mungkin aku akan jadi lebih kuat dah gagah.

Assalamualaikum! Dan hari yang baik untuk semua.

Habis sawang blog aku ni. Hari ini, aku akan mengemaskinikan, kehidupan aku sepanjang menjadi orang yang tidak beberapa produktif. Baiklah kiranya, kita bermula dari saat aku mendapat result IB. Tak payah lah nak sedih-sedih tersedu-sedu memandangkan aku sudah pun berusaha sedaya upaya aku untuk mencapai target aku. Ayah dengan ibu pun sempoi je, dengar result aku. Aku tahu, aku dah banyak sanagt menyusahkan hidup mereka.

But, I leave it to Allah, a week after that, my life become so much happier.. and hectic. Waiting for the latest MARA policy and the most important thing to fly or not to fly. Again, it's Allah to decide. I cannot decode everything that happen to me. But recently, He is very fair and love me. I am able to laugh, louder than anyone else. Dulu aku ingatkan kalau tak capai requirements MARA, boleh bunuh diri lah itulah inilah. Tapi, realiti sendiri membuktikan itu semua macam momokan orang terhadap keadaan yang meletakkan kita dalam hidup yang serba kecut.

Tak pun. Aku rasa IB tu nak main-main dgn aku. Amek!

Hari ni, bahasa macam ala-ala orang Maldives. Next updates will be in proper language. I love you peeps.


Life is blessed. Have a strong faith.

:)

1 comment:

imah said...

love you too ^^