Saturday, December 11

; Tolong sedarkan diri.


Tolonglah, sedar sekarang. Cepat, ambil air simbah dekat muka sendiri. First week of holiday went. Macam ditiup angin. Dan aku, terkapai-kapai tak habiskan apa-apa. Gila hebat kan? Aku tahu.

Kepala hot kau. TOK kena bagi dekat Miss Tik esok. Woah, tak pernah lah pula seumur hidup aku, keluar dengan cikgu and at the same time nak hantar assignment. Tak, tak, TAK! Esok, keluar sebab utama, nak menziarah si Naufal, anak Miss Rosmaria. He has a minor laser operation regarding his skin. Simultaneously, we'll go for movie. Without Miss Rosmaria. Miss Tik, Fats and Fred. A perfect trio.

Aku cuma rasa pelik, sebab bila duduk dekat rumah Shasha ni, majoriti dia cakap pasal hal kolej. Kerja kolej, dan dalam hati "Weh, aku banyak gila tak siap lagi, okay dah diam sekarang, bangun dan mulakan kerja anda!"

SERIUS, aku tak buat apa-apa seminggu lalu. Dan minggu depan, semua orang dah ajak pergi dating. "Deeb, jom date!" Pala lutut gila aku nak keluar, tapi aku akan keluar sebab aku tak kisah. Ini adalah holiday, jadi manfaatkannya untuk kesejahteraan hidup sebelum kau jadi nerd yang overdose.

TOK, EE, WL

Dah macam kat Hogwarts aku rasa, sebab diorang ada OWLs.

Aku pelajar IB kot.

Aku gila sangap ah dengan DATEN INC. Rindu dorang.

I don't know what sort of name to classify Iza, Ann, Fatin, Filzah, Khairina, Megan. Maybe, aku panggil diorang The Bimbos. HAHA,

Dan aku rindu juga kepada, Onyy, Syira dengan geng kerek yang lain.

Oh, lagi satu, aku rindu Iqi dan Qaseh! :)) Budak-budak comel dan rasa macam nak tampar pipi mereka yang gebu.

Last, last, serious last ni. Aku nak family gathering! Kak Awin kahwin 1.1.11 ni! Peh. Yeay, wedding!


:))

No comments: