Tuesday, March 17

; tagged by IRFAN

Bangun pepagi, membaca blog. Oh, saya di'tagged' oleh encik abang Epan. But, serious, Epan sounds weird la. Hahaha. So, I got nothing to do. Yes, I answer the questions. To Irfan, aku pun seronok kawan dgn kau. Sampai terlupa hutang KFC tu. I'm sorry! (tagline Amir)

1. Anda rasa anda hot?
Hot. Sbab baru makan Maggi Kari tambah cili padi.

2. Bila kali terakhir makan pizza.
Oh, kebetulan. 3 days ago. Atiqah belanja.. She got her pay. Hahaha.

3. Lagu terakhir anda dengar.
Realize - Colbie Caillat at Red.fm

4. Apa yang anda sedang buat selain dari tag ini?
Check out for SPM leaver scholarship. Plus, online shopping.. sekadar melihat shj.

5. Selain dari nama anda sendiri apa nama yang anda suka dipanggil?
Deeb. Takpun Lala. Rasa mcm lain.. "EH, DEEB, DEEB" ahah.

6. Tag lagi 5 orang.
1. Ball
2. Echah
3. Aimi
4. Amin S.O.D
5. Naqib

7. Siapa no 1.
Balqis, si gadis yang mempunyai perwatakan yang sungguh menarik. Maybe, if you don't know her, you just don't know how sweet is she. Pernah misunderstood satu masa dulu hanya kerana seorang lelaki. That was the funniest part. Sangat sophisticated. I love you, babe.

8. Siapakah orang no 2.
Echah, gadis lincah bakal pilot. Sangat sporting dan cool je. Dapat mengawal emosi dgn baik tidak seperti saya. Kesabarannya yg tinggi terhadap pok-pek saya. Oh, before I forgot, dia akan menempah tiket flight free utk saya dlm 5 tahun akan dtg. Saya sgt suka lepak dgn dia. Dia best.

9. Orang no 3 ada hubungan dengan sesiapa?
Katanya, UNDER CONSTRUCTION. Belum masanya lagi. Tunggu la 5-6 tahun? Saya setuju Aimi!

10. Bagaimana dengan orang no 4.
Amin. Si computer geek. Bukan, dia tak la nerd. Sorry ye Amin. Dia hebat. Sangat2. Berkenalan dalam Editorial Board MEGA. At first, sgt pemalu. Tetapi, sekarang dia mempunyai business sendiri. Pergh, terer budak ni. Kreativitinya tiada tandingan. Suka mengambil gambar tidak kira masa. Dia berjanji menjadi photographer pada majlis perkahwinan aku. Discount 50%. Ingat tu.

11. Nak kata sesuatu berkenaan dengan orang no 5.
Naqib, seorang kaunselor yg mantap. Haha. Kawan baik dgn org yg men'tagged' saya. Naqib abang yang baik. Sangat mencintai bahasa. Dia juga sangat berpengaruh. Oh, diamerupakan mentor semasa dalam MEGA. If hang out dgn dia, mmg best gila. Tak payah nak cover cun, sopan, atau gadis lembut. He takes you for what you are. Plus, Naqib thanls for the help. One day, dtg KL.. aku belanja kau k? Dgn Epan sekali.


Hahah.
To Epan, sorry sgt. One day we'll meet. Korang best.


xoxo,
adiba.

2 comments:

keberkatan said...

btol dba!! under construction..
nanti ble da nak siap... aimi gtaw yerp... tp lmbat lg laa... project manager tgh sebok.. heehhe

ballqiszbelle said...

deeb, oh my....
so touched laaa...

u great babe!!

syg sampai mati kat kau!!!
(ayat kau yg aku akan ingat..)