Friday, March 6

; jalan KL.

Salam ya habibi.

First, aku nk bgtau korang, maybe kaki aku akan jejak Kedah. Pergh. Awal kan? Ntah la. Aku ikut ayah aku sebenarnya. Then, tidur umah Que kot. Jelajah.

Second, nak bgtau kat korang readers, aku beli baju. Saiz dia besar oh. Mcm jubah. Its actually a long vintage shirt. With checkers pattern. Cantik mmg cantik, tapi, besar. Fit UK14. Im just UK10. Baru tau tadi. Hahaha. Jgn terkejut aku pakai nanti, sape kata aku gemuk.... ada yg kene selipar jap lagi. PANGGG. (tak sedar diri, kau gemuk la. bengong.)

Third, tadi lawat KL. Mmg anak KL sejati, Jalan TAR pun tak reti cari. Pergi KL dgn si Syira. Nak beli selendang. HAHAHA. Lawak doh. Syira beli utk persiapan ambil result SPM? Erk? Menggumam gak la aku. Singgah Pasar Seni atau dikenali sebagai Central Market. Aku jalan2, then terjatuh hati kat sebuah beg. Cantik menarik oh. Tapi, tu la. Aku kan anak menteri, duit mmg byk kat bank. So, aku lepas kan hajat nak beli beg tu, lalu terus menjejak kaki ke Bazaar. Akhirnya, penat lelah cari tudung. Belila 2 dpt RM15.00. Murah. Kedai lain mau RM10 sehelai. Cekik darah tol.

Teka apa? Aku akan packing mlm ni. Pack baju. Nak menjelajah alam padi. Ayah aku mmg mcm tak sabar nak pergi sana. Bagus la. Anak pergi Alor Setar, ayah gi Baling. Aku selalu cm tu. Suke jumpa sekerat jln. Tapi, result SPM mcm buat aku mandi tak basah, makan tak lalu, tidur tak lena. Aiayak. GEMURUH. Takoooot. Apapun semua takdir ALLAH. Aku cuma perku hadapi dgn sabar, tabah, cekal. WAWAWAWA. Pehal kau cm sewel Diba? Dh la, nak mewangikan diri ni dgn sabun Dettol.



xoxo,
adiba dubdabdubdab

No comments: