Thursday, November 18

; Bila semua sama.


Kehidupan yang semakin sama tiap hari merunsingkan aku. Aku sudah malas hendak memikirkan impaknya. Letih dengan angan-angan manusia, setiap hari makin tinggi dan menjadi. Surrounding yang menjengkelkan berputar-putar dalam fikiran aku yang celaru. Perhaps, aku stress dengan keadaan yang memaksa aku dengan taburan assignment yang never ending. Bosan kau tahu. Aku sedang menikmati sisa-sisa cuti yang bakal berakhir. Bezanya, aku masih bingung, dan masih menjadi petunjuk yang betul.

Oh, lagi satu. I noticed something that buggering me all this while. What makes me having the heart throb in front of a guy. Their sweet and sincere smile. Though they are not in the level of Ryan Reynolds, but booyah, it made my day.

Keep falling in dream world. Fall and get up.

Should stop.



No comments: