Sunday, April 12

; Kalau dah rindu, katakan saja.

Dah berapa kali aku tunggu dia. Tapi, kau? Sepi tanpa berita.

Aku pasti kau merasakan bahawa kau boleh bawa kegemilangan aku. Kita pernah bersama suatu masa dahulu. Maybe, I am over reacted. But, hey, we used to spent our time together, right? Entah kenapa, kita jauh. Walhal, aku dan yang lain sanggup berkorban untuk kau. Aku cemburu, mungkin? Aku pasti, kau mesti bahagia di sana. Disentuh luar dalam. Kau ingat kau vouge, aku cair?

Ya, sememangnya. Aku telah taruh hampir segalanya, untuk kau.

Please. Aku tak suka pada benda2 yang perasan hebat, kagum dengan diri sendiri. Tolong ah weh. Aku benci.

Oklah, mungkin aku emosi. Mungkin aku ada perasaan dengki sekecil bakteria melihat yang lain senang je sentuh kau sana sini, bawa kau ke sana ke mari, bangga sekali dengan kehadiran kau. Mungkin itu juga buat aku meluat, benci, dan marah. Kau ni overrated lah. Aku nak buktikan, walaupun aku dah tinggalkan kau, aku masih cool.

Mereka mungkin heret kau dengan ke sana-sini. Mesra tatkala berkongsi cerita. Sedang aku? Hanya di pinggiran. Terkapai-kapai menunggu kau.


Mungkin jarak dan kesibukan melebarkan jarak aku dan kau. Tapi, aku masih relax. Aku tunggu.

Over la kau. Jangan buat aku rindu akan suara kegemilangan kau.

....detik.
....saat.
....minit.
....jam.
....hari.
....minggu.
....bulan.

Ya, kau, 'MEGA Nahwal Imtiaz, Edisi 23'.

Jangan la seksa aku macam ni lagi. Muncul cepat untuk mengubat rindu di hati.

Yang kau si pembaca ni pandang aku semacam apa hal?

AKU MEGA .

Credit to Amin.

Buat semua MEGA ;
Amirul, Ainun, Pian, Amin, Aqilah, Diyanah, Mimi, Fadhlin dan Aku.
BRAVO, mates !


Yang menunggu ;
Deeb .

8 comments:

ballqiszbelle said...

cantik jugak ye cover dia...ahh cepat laaa aku pon xsbr ni...

nabila said...

waaa lawa gle mega.. weheee.way to go beserry!!

*adibalala; said...

oh, dgr kata the delivery will be made on this week.
so, tunggu la encik posmen!

kioskitalawa.. said...

bile mau dapat??

amyrulez said...

Amobi deeb. Emo sungguh ko ngan MEGA ek. Sayu jer aku membacanyer. Rasa cam nak bagi je MEGA yg ada kat aku ni, nak bg ko tatap puas2, macam baby dan cokelat. (^o^)

amyrulez said...

AMOBI???!!!!

Woi! salah type! 'Amboi'... hehe. Excited sgt ke nape ntah, leh salah typing. Huargh, ngantuknye... miss u all MEGArians, wish I could still laugh (or sulk) with all of u... (,>_<,)

*adibalala; said...

*Ball.
Hope u dun say any words for what the publisher had done. Aku benci Addy!

*Nabila.
InsyaAllah, but nothing is perfect. We had put our best into it.

*Kioskitalawa aka husna.
By this week. Sorry for the long time taken.

*Amyrulez.
HA HA HA. You rocks my socks! Mega is always in my heart. Who knows in 6-7 years? I ll be back soon!

:D

ainun munirah said...

deeb!!!!

mmg cntik!!! you too bravo eh! :D