Wednesday, January 28

cinta lama .

ehem ehem. ramai tanya ape jadi dgn kisah cinta aku kan? meyh, mao mjawab. so takde la aku mao ulang banyak kali. sebelum tu, maaf dpinta. aku sbuleh ye mao jujur. tak baik jd hipokrit kan.

firstly, aku sendiri tatau what going on. still, i remember him. haha. tak tipuu. tapi, aku nak sgt belasah dia. sbb, aku geram dgn apa yg dia buat. lelaki oh lelaki .maybe aku masih t'rase ape yg tjadi mungkin? haihh. hidup mmg complicated kan? makin d'fikir, makin tak dapat jawapan. tp itu mmg lumrah manusia. so kena redha la. *try to smile*

secondly, lagu cinta ini membunuhku by d'masiv mmg hampir sama dgn situasi aku. thanks to ony sbb suh aku dengar lgu tu. ni lirik dia,


Kau membuat ku berantakan.
Kau membuat ku tak karuan.
Kau membuat ku tak berdaya.
Kau menolak ku, acuhkan diri ku.

Bagaimana, caranya untuk,
meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari ku tak sempurna,
ku tak seperti yang kau inginkan.

Kau hancurkan aku dengan sikap mu,
tak sadarkah kau telah menyakiti ku.
Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini membunuh ku.

Bagaimana, caranya untuk,
meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari, ku tak sempurna,
ku tak seperti, yang kau inginkan.

Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini membunuh ku



lastly, lepas mcm2 tjadi. ia buat aku jadi semangat. semangat utk lupakan semua. semangat utk maafkan orang (takde siapa yg sempurna). semangat utk mjadi terbaik antara terbaik. yeah. tu separuh semangat yg aku maksudkan dlm post sblm ni. *energetic*

p/s; every moments i think bout it but i get nothing. totally zero. life is complicated. life is drama. but life must go on. no matter happen, we need to face the future. yeah. future. wait for me!

No comments: